Re: Ekran Goruntuleri ile ilgili

Erhan Ekici yazmÄÅ:

Merhabalar...

Quoting GÃrkem Ãetin <gorkem gorkemcetin com>:

Ben SAP + GNOME ekran gÃrÃntÃsÃnà gormedim. Furkan,
bana Ãzel e-posta ile yollayabilir misin, ya da bir sayfaya
koysan, hepimiz baksak, mesela?

Gecici olarak su adrese yerlestirdim.

http://www.gnome.org.tr/images/ekrangoruntuleri/supheliler/

supheliler garip oldu ama :-)

Merhaba

EÄer SAP, GNOME/GTK iÃin Ãzel olarak hazÄrlanmÄÅ ise,
kanÄmca bu resimler koymakta __hià bir__ sakÄnca yoktu..
Ama burada pek Ãyle durmuyor, arayÃz Java gÃrÃnÃyor.

Her ne kadar benim oyum, bir Linux sistem altÄnda SAP
ÃalÄÅtÄÄÄnÄ gÃrÃmek aÃÄsÄndan bu resimleri gÃstermek olsa
da, yine de ileride gelebilecek tepkiler nedeniyle
Ãekimserim. GNOME'un henÃz "iÅe yÃnelik masaÃstÃ"
olarak algÄlanamamasÄ durumu sÃz konusu. Biz net bir
Åekilde GNOME'u destekliyoruz, SAP'Ä deÄil. AltÄna bir
yazÄ yazÄp, SAP ile iliÅkimiz olmadÄÄÄnÄ belirtirsek, acaba
uygun olur mu?

Bu resimler aslÄnda GNOME'u kurumsal masaÃstÃne
taÅÄyacak Ãrnekler. KeÅke sadece SAP deÄil, diÄer
yazÄlÄmlarÄn da Linux/GNOME altÄnda ÃalÄÅtÄÄÄnÄ gÃrsek....

Äyi ÃalÄÅmalar
GÃrkem

begin:vcard
fn:Gorkem Cetin
n;quoted-printable;quoted-printable:=C3=87etin;G=C3=B6rkem
email;internet:gorkem gorkemcetin com
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
end:vcard