Re: Guncellemeler ve Gelistirici Viki

Selamlar,

BarÄÅ atlamÄÅ sanÄrÄm; adresimizi, vikiyi aha geniÅ amaÃlÄ
kullanacaÄÄmÄz iÃin, http://viki.gnome.org.tr olarak deÄiÅtirdik.

BarÄÅ'la yazÄlara moderasyon uygulamaktansa Ãyeliklere moderasyon
uygulamayÄ seÃtik. Erhan ve Deniz biz bu moderasyonu yapana kadar
aradan sÄyrÄlmÄÅlar :). Yeni Ãyelikler iÃin ad soyad ve e-mail adresi,
kÄsacasÄ bana bi' not dÃÅmeniz yeterli. :)

Belge koordinatÃrlÃÄÃ konusunda, bence makaleyi/belgeyi ilk baÅlatan
koorinatÃr olmalÄ ve belge ÃstÃndeki deÄiÅiklikleri izlemeli.

Programlar bÃlÃmÃnà viki'ye taÅÄmamÄzÄn nedeni ise boÅuna yeni
arabirim yazmaktansa ve bunu yÃnetmekle uÄraÅmaktansa Ãok daha esnek
bir ortama taÅÄmak. Yorum, dÃzeltme ve ekran gÃrÃntÃsà gÃnderme gibi
iÅlemler bu Åekilde Ãok daha kolay olacak dolayÄsÄyla.

Neyse, bunlara baÅlamamÄz iÃin daha fazla yazara ve katkÄya ihtiyacÄmÄz var :),

Isteyenlerin bana veya listeye bi'' not atarsa hemen kullanÄcÄ hesabÄ
aÃmak iÃin e-posta gÃndertirim.

Iyi calismalar