Guncellemeler ve Gelistirici Viki

gtkhtml (Onur Can Cakmak) Guncellendi. Tesekkurler.

ve

Biliyorsunuz 2. Gnome Turkiye Toplantisindan sonra, gelistirici
sayfasinin acilmasina ve viki olarak gelisimine devam etmesine karar
vermistik. Bu amacla Onur sitemize bir viki kurdu. Son bir haftadir onun
ayarlari, performans arttirimi ve cevirisi suruyordu. Saniyorum buyuk
bir oranda halloldu.

Ben de bugun ceviri icin ilk belgeyi viki'ye aktardim. Ilk olarak GTK
Ogretici Belge (Tutorial)'sini sectim, ancak su belgeden baslayalim
diyen olursa onu da ekleyebiliriz. Sonucta viki oldugunu unutmamak
lazim, paralel calisabiliriz.

GTK belgesinin ilk 3 bolumunun icerigini dedigim gibi viki'ye aktardim.
http://gelistirici.gnome.org.tr adresinden Ana Sayfa'da ilgili
baglantiyi gorebilirsiniz.

Bu arada her belge icin bir kordinator belirleyelim diyorum. Belge
uzerindeki degisiklikleri takip eden, cevirileri bir sekilde organize
eden birisi olsun, bu sayede daha az hatali ve butunluk icinde ceviriler
yapabiliriz. Eger buna itiraz yoksa, GTK belgesi icin kordinator olmak
isteyenler bir adim one ciksin.

Ancak kordinator olsun ya da olmasin arzu eden bir an once ceviriye
baslayabilir.

Bu arada programlar sayfasini da viki yapmaya karar verdik. Biraz ani
bir karar oldu ama, acikcasi dusununce viki olmasi bir form doldurup
ortaya bir sey koymaktan cok daha duzenli olacakti. Ancak her program
icin ortak bir sablom olusturmayi dusunuyorum. Kactigim isi o sekilde
telafi edecegim, eklenen programlarin duzenini korumak bana ait.

Simdilik soyleyeceklerim bu kadar. Sanirim Onur da Viki ile alakali bir
kac sey soyleyecekti. Ben sozu kendisine birakiyorum.

--
Baris Cicek <baris teamforce name tr> #Key id: 1024D/03190DA8
eng//Please don't add me to your address book if you're using MS Outlook