Re: [GNOME-TR] resolved --Topdown BMP

SalÄ 26 Temmuz 2005 16:42 tarihinde, Baris Cicek ÅunlarÄ yazmÄÅtÄ:
> Bekir bence her satiri listeye sormak yerine, ceviriyi yapip bitirdikten
> sonra topluca tartismak daha iyi.

Her satÄr deÄil, bunlar tersine bÃkmeyi denediÄim satÄrlar.
Yoksa boÅluklarÄ doldurmak en kolay kÄsmÄydÄ diyebilirim.

Daha verimli olacaksa,-Pekiyi..
Bundan Ãnce sorduklarÄm yÃrÃrlÃkte kalsÄn ama :)

Bu arada
"gdk-pixbuf'un bu derlemesi %s resim dosyalarÄnÄn kaydedilmesini
desteklemiyor. "
ile arayolu buldum. Senin dediÄin gibi kurgulanmÄÅ olsa da sakil kaÃmÄyor.

Son bir soru sorup dosyayÄ gÃnderiyorum:)

#: ../gtk/gtkfilechooserdefault.c:6554
#, fuzzy, c-format
msgid "Could not build file name from '%s' and '%s'"
msgstr ""
"'%s' ile '%s' kullanÄlarak dosya ismi oluÅturulamadÄ:\n"
"%s"

yerine,
politik davranarak,
en azÄndan :

'%s$2' , '%s$1' kullanÄlarak dosya ismi oluÅturulamadÄ

desek,
eskisinden daha iyi olur mu? Evet ya da hayÄr da kabulum :)

Bekir.. Ben tatil dÃnÃÅà okurum kaà bira borÃlandÄÄÄmÄ

--
Bekir SONAT
mailto:bekirsonat kde org tr