Re: gtk+

Merhaba;

Sanirim ilk defa listeye mektup atiyorsunuz. Ceviri yapmadan once bazi
seylerden haberdar olmaniz lazim. Oncelikle http://www.gnome.org.tr'deki
Ceviri Nasil Yapilir adli belgeyi okumaniz gerekiyor. Daha sonra ilk
paketinize beraber karar verip, daha sonraki paketlerde kendi
tercihinize birakabiliriz.

Ilk paket icin de gtk+'dan baslamanizi tavsiye etmiyorum. Arzu ederseniz
Ceviri Nasil Yapilir belgesini okuduktan sonr abana ozelden bir mektup
atin ve paketi kararlastiralim.

Hosgeldiniz.