Re: lisans

Dogrusu bu tip lisans metinlerini cevirip bir sitede saklasak cok iyi
olur. GPL, GDL, Mozilla, Apache BSD lisanslarinin hepsinin Turkce'sini
bir yerde bulundurursak (eger hepsi cevirili degilse cevirip ve hatta
bir hukukcuya okutup) hem ceviriler icin hem de gelistiriciler icin cok
buyuk kolaylik olur diye dusunuyorum.

Bizim web sayfamizda bir sayfa da ona ayirabiliriz sanirim.

Elinde bildigi lisans metni cevirisi olan varsa listeye atabilir mi?