Re: lisans

Selam,

GNU-TR ekibi bu metni şöyle çeviriyor:

"Telif Hakkı © 1999 Free Software Foundation, Inc.\n"
"Bu bir özgür yazılımdır; kopyalama koşulları için kaynak koduna bakınız.\n"
"Hiçbir garantisi yoktur; hatta SATILABİLİRLİĞİ veya HERHANGİ BİR AMACA\n"
"UYGUNLUĞU için bile garanti verilmez.\n"

Esen kalın,
Nilgün

Pazartesi 31 Ocak 2005 09:37 sularında, Metin Tınay şunları yazmıştı: