Re: CPU Frequency scaling

Merhabalar,

On Mon, 2005-02-21 at 11:36 +0200, Emre KadÄoÄlu wrote:
> ÄÅlemci, frekans ve izleme kelimeleri tamam da

Ãncelikle frekans kelimesinin "sÄklÄk" gibi Ãok gÃzel ve birebir
karÅÄlÄÄÄ olduÄunu hatÄrlatmak istiyorum.

> bu scaling yerine daha farklÄ birÅey kullanmak daha doÄru olur gibime
> geliyor .

ben "derecenlirme" ÃnereceÄim, anlaÅÄlabilirlik aÃÄsÄndan.

bi de, kanÄmca uygulamanÄn isminde scaling/derecelendirme/... geÃmese
anlamÄnÄ yitirmez.

yani "ÄÅlemci SÄklÄk Äzleyicisi" pahada aynÄ, yÃkte hafif.

diÄer mesajlarda da scaling yerine "derecelendirme" yeterince anlamlÄ
sanÄrÄm.

kolay gelsin
-alphan

--