Re: [GNOME-TR] Gnome 2.12 icin Dizgi Donmasi

O listeyle bir farki yok zaten veriler oradan aliniyor. Arayuzde belli
basli degisiklikler var en belirgini paketin kimin uzerinde oldugu.
Path'de bizdeki durum sayfasinda yok cunku ceviriciler icin pek bir
kullanisliligi yok o kolonun. Ayrica bizim sayfamizda fazladan toplam
dizgi sayilari sutun ve kolon basina gosteriliyor.

gnome-keyring-manager gibi daha bir cok paket var aslinda o listede
olmayan. Bunun sebebi ya benim uzerimde olan paketler (ki ben devam
edecegimi biliyorum) ya da devam edecegini zaten bana onceden (hatta
listeye) beyan etmis kisilerin elinde olan paketler.

O yuzden onemli olan bu listedeki paketlerin sahiplerini bulmasi
(eskileri ya da yenileri) onlarin disindakiler daha az riskli durumda
cunku.

Bu arada yelp'e devam degil mi?