gnome mines isim duzeltmesi

Merhabalar,

Dun Baris'a ozelden gondermistim, ancak listede tartisilmasinin daha dogru olabilecegi bir karar gerektiren durum cikmis gibi gorunuyor. Kendisinin de onerisiyle mevzuyu buraya tasiyorum.

Gnome-games cevirisinde, "GNOME Mines" -> "GNOME Mayin Tarlasi" olarak cevrilmis. Ancak oyunun menulerdeki ismini belirleyen "Mines", "Mayinlar" olarak cevrilmis. Bu nedenle, menuden Mayinlar oyununu calistirinca, GNOME Mayin Tarlasi oyununu aciliyor(?). Bu tutarsizligi gidermek icin, asagidaki yamanin uygulanmasini ve Mines'in da Mayin Tarlasi olarak cevrilmesini oneriyorum.

saygilarimla,

--- gnome-games.gnome-2-10.tr.po.orig 2005-04-07 14:08:03.701839978 +0300 +++ gnome-games.gnome-2-10.tr.po 2005-04-07 14:06:23.578291770 +0300 @@ -4071,7 +4071,7 @@

 #: ../gnomine/gnomine.desktop.in.h:2
 msgid "Mines"
-msgstr "MayÄnlar"
+msgstr "MayÄn TarlasÄ"

 #: ../gnomine/gnomine.schemas.in.h:1
 msgid "Set to true to be able to mark squares as unknown."

begin:vcard
fn:Serkan Kenar
n:Kenar;Serkan
org:Labris Teknoloji
adr;quoted-printable;dom:Teknokent/ODT=C3=9C;;Silikon Bina, 1. Kat No: 24;Ankara
email;internet:serkan labristeknoloji com
title;quoted-printable:Yaz=C4=B1l=C4=B1m Geli=C5=9Ftirme Uzman=C4=B1
tel;work:0312 2101491
tel;cell:0535 4182958
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1