- Özür -

Arkadaşlar öncelikle 2 haftadır iş seyahatindeydim ve web sayfası için taahhütlerimi yerine getiremediğim için özürdilerim. Hemen maillerimi kontrol edip çevirilere adapte oluyorum.. Bir de iyi haberim var, Boğaziçi Üniversitesinde okuyan bir kaç öğrenciyi gnome-turk çeviri grubuna dahil edeceğim. ;)

PS: Doğatepede ki fotoğraflar, meraklı bir "fotoğraf makinası kurcalayıcısı" tarafından  tarafından mahvedildi.. :( üzgünüm.!
--
- Davut Topcan --------------
~ ^^^^^^^^^^^^               ~
~                            ~