Re: Fwd: Re: www.gnome.org.tr (Durum)

Merhaba,

Sanırım bir yanlış anlama olmuş. Mustafa Hoca INETD'nin destek
verebileceğini söylemiş. LKD olarak şu anda net fikir oluşturmadık, bize
biraz daha süre tanımanızı isteyeceğiz. gnome.org.tr dışında başka özgür
yazılımların alan adları için de çok yakın bir tarihte destek istendi.

LKD olarak alt yapısı hazırlanmış gnome.org.tr'nin var olmasını
istiyoruz. İsteğimiz bunun ve bu vesile ile bundan sonraki isteklerin
nasıl zemin üzerine oturtulucağını netleştirmek.

iyi çalışmalar,

Wed, Sep 15, 2004 at 08:05:59PM +0300 , Erhan Ekici :

[... kesildi ...]

--
Baris Metin
http://www.metin.org