Re: Web - Eksik Yerler

Merhabalar...

Ekran Goruntulerinden kastim Onur'un da belirttigi gibi Turkce GNOME ekran
goruntuleri.
Benim masaustunden Turkce Gnome goruntulerini(Gnome 2.8 Rc 1- tabii bazi
kisimlari ingilizce)
bu aksam duzenleyip koyabilirim.

Ayrica bi de Baris'in toplantida bahsettigi Windows - Gnome programlari
karsilastirmalari  olacakti.
o ise bakmaya firsat bulan, bulabilecek olan var midir?

Ana sayfa konusunda Baris'a katiliyorum. Gnome nedir?'i cevirebilir misin?

iyi calismalar,
Erhan Ekici