Re: Gnome logoları

Merhaba

Bunun disinda GTP logosu ile yan yana koyunca cok sonuk kalmis bu. GTP
logosunu yapan kisi Metin Amiroff <metin karegen com>. Kendisine
sorabilirsin kullandigi teknikleri. Eminim yardimci olacaktir.

Teknikleri biliyorum aslında fakat grafik hazırlamak için pek zamanım yok, bunları öylesine 3'er 5'er dakikalık ararlarda can sıkıntısına çiziyorum :)

Aslında Metin ile konuşursan mutlaka yardımcı olacağına eminim. Hatta, kendisini
bu listeye davet edebilirsen çok da iyi olur, belki yeni fikirler ortaya çıkar? :-)

İyi çalışmalar
Görkem