Re: Gnome logoları

Cts, 2004-10-23 tarihinde 14:39 +0300 saatinde, Barış Çiçek yazdı:
> Ben pek sevdigimi soyleyemeyecegim. Eline saglik ancak cok daha iyi
> olabilecegini dusunuyorum. Ay ve yildiz'in cok estetik durdugunu
> dusun muyorum, baska bir Turk degerini yansitan bir sey dusunsek daha
> iyi olur sanki, direk ay yildiz koymak kolaya kacmak oluyor. Belki bunu
> biraz daha tartisabiliriz.

Turizm ve Kültür Bakanlığı'nın "Türkiye" logosunda kullandığı lâle?

http://www.turizm.gov.tr/turkiye_tr.asp?belgeno=48245

> Bunun disinda GTP logosu ile yan yana koyunca cok sonuk kalmis bu. GTP
> logosunu yapan kisi Metin Amiroff <metin karegen com>. Kendisine
> sorabilirsin kullandigi teknikleri. Eminim yardimci olacaktir.

Teknikleri biliyorum aslında fakat grafik hazırlamak için pek zamanım
yok, bunları öylesine 3'er 5'er dakikalık ararlarda can sıkıntısına
çiziyorum :)

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker jabber org

[...] or some clown changed the chips on a board and not its name.
(Don't laugh! Look at the SMC etherpower for that.)

                                    -- from /usr/src/linux/MAINTAINERS