Re: Developer.Gnome.Org.Tr (2nd Ed)

Evet.
Ben de gelistirici.gnome.org.tr daha iyi olacagini dusunuyorum.
Ayrica sanirim gtk ile program gelistirme konusunda bir kac Turkce yazi
mevcuttu. Belgeler.org icerisinde gtk ile programlama hakkinda yazilar
var mi bir bakmak lazim. Bunun disinda simdi google'da arama yaptim ve
bir kac sey buldum. Teki halihazirda bir ceviri, bunu yazarina sorarak
ekleyelim bence.
<http://www.linuxfocus.org/Turkce/May2003/article295.shtml>. Tam
okumadim ama bir daha gozden gecirmek gerekebilir bu yaziyi.

Isterseniz ben yazara sorayim.

Baris.