Re: gnome.org.tr alan adi

On Tue, 2004-10-12 at 12:04, Baris Metin wrote:
> Merhaba,
>

> Bununla birlikte Gnome-TÃrk ekibi ile de elimizden geldiÄince birlikte
> ÃalÄÅabilmeyi arzuluyoruz. Älk adÄm olarak, eÄer ihtiyaà hisseder veya
> uygun gÃrÃrseniz, gnome.org.tr alan adÄnÄ LKD sunucusu Ãzerinde
> barÄndÄrabiliriz. Bundan sonra da birlikte neler yapabileceÄimizi
> konuÅuruz.

Web sayfamiz icin temel iki seye ihtiyacimiz var. Birincisi shell
erisimi. Ikincisi ise sayfanin teknik gereksinimleri ya da baska bir
degisle PHP, cgi destegi ve perl.

Bu gereksinimleri, Onur sagolsun, UZEM sayesinde edinebiliyoruz, ancak
ileride barinma ihtiyacimiz oldugunda LKD'nin destek verecegini bilmek
guzel.

Fakat LKD bize saniyorum tanitim acisindan destek verebilir. Aklima
gelen ilk sey linux.org.tr ana sayfasinda, Gnome TURK RSS feed'i
bulundurmak. Bu sayede hem bizdeki haberleri linux.org.tr uzerinde
goruntulemis oluruz, hem de Gnome'u daha fazla insanin gormesini
saglariz. Bu tip bir sey mumkun mu? Bu arada linux.org.tr'de
guncellenecek mi merak ediyorum, umarim bu konuda bitmeye yakin bir
calisma vardir.

Son olarak Onur Can CAKMAK'in teknik sorumlu olmasini ben de
onayliyorum. Eminim Gorkem Cetin'de hemfikirdir.

Baris.