Re: www.gnome.org.tr (Durum Bilgisi)

Selamlar,

On Wed,  6 Oct 2004 23:47:30 +0300, Erhan Ekici <erhan uzem itu edu tr> wrote:
> Merhabalar...
>
> LKD den Turker Gulum ile konustum. Bir-iki gune kadar www.gnome.org.tr alan adi
> LKD tarafindan alinmis olacak. Eger ODTU DNS yonetimi tek basina dogrudan LKD
> nin bu domaini almasina karsi cikarsa elimizde TUBIDER, INETD ve LKD onayi ile
> tekrar basvuracagiz. Onay yazilarinin gerekmesi durumunda haber verecegim.
>
> LKD tek basina bu domaini alabilirse bir iki gun icinde alinacak. Alinamazsa
> en gec 1 hafta icinde elimizde olacak sanirim.
>
> LKD domaini alip yonetimini bize birakacak gibi bir durum sozkonusu. Bu duruma
> [...]

Esasinda *bence* pek de farketmez, alani bizim almamizla baskasinin
bizim yerimize almasi arasinda cok buyuk fark gormuyorum. "Isimiz
hallolsun" mantigiyla bakiyorum sadece =)

> Bir hafta sonra domain bizde olacak sekilde ayni gun siteyi acacagiz.
> Ben eksik kisimlari tamamlamaya calisiyorum.
>
> Site ici arama ve Arkadasina tavsiye et kisimlarini yarin devreye alacagim.
>
> Gnome Ekram goruntuleri kismi ise (ben yapacaktim. yetistiremedim) eksik.
> Gnome 2.8 kullanan arkadaslardan ekran goruntusu rica etsem? (Onur?)

Goruntu ne demek cekip cekip video gonderiim :P
Saka bi' yana "misyonerlik" yaparken kullandigim baya bi' goruntu ve
video "arsivi" olustu.. Yollarim yeter ki acalim, yapalim..