yeni turk lirasi

Selam,

iso_4217.tr.po dosyasının GNU-TR kapsamında çevirmeni zaten benim,
para kodlarımız standartta yer aldığında (yurtiçi ve uluslararası)
glibc'ye bir yama gönderirim.

Ancak bir sorun var.
İki uluslarası ve iki yurtiçi para kodu için
glibc tr_TR yerelinde alan yok.

LC_MONETARY
int_curr_symbol           "<U0054><U0052><U004C><U0020>"
currency_symbol           "<U0054><U004C>"

İlgili kayıtlar böyle, ilki "TRL ", ikincisi "TR"

Bu kayıtlar 2005 için ne olacak?

"TRL " ve "TR" olarak kalacak mı, yoksa bunlar "TRY " ve "YTL" mi
olacak? İkisi birden olamaz.

Benim önerim geleceğe yönelik olarak "TRY " ve "YTL"
olması yönünde.

Esen kalın,
Nilgün

Pazartesi 4 Ekim 2004 20:53 sularında, Egemen Metin Turan şunları yazmıştı: