Re: Web Guncelleme

On Sun, 2004-11-28 at 02:39 +0200, Onur Can CAKMAK wrote:
> Selamlar,

Merhaba,

> 20-30'undan biraz  daha once yapsak da yilbasi karmasasi olmasa? Cunku
> benim istanbul disinda olma durumum da olacak. Enver, kacinda
> doneceksin?

Cuma sabahi geldim, en az 10 gun kadar daha Kiev'de olacagim sanirim ama
kesin belli de degil, buradaki islerin yogunluguna bagli. Benim katilmam
da elzem degil arkadaslar, eger yetisemeyeceksem beni zaten beklemeyin
ama katilabilseydim de iyi olurdu, belki bir ise yarardim :)

Iyi eglenceler,
--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/