Re: Web Guncelleme

Selamlar,

Gec cevap icin kusura bakmayin =)

On Thu, 25 Nov 2004 16:15:05 +0200, Erhan Ekici <erhan uzem itu edu tr> wrote:
> [...]
> -"Ceviri Nasil Yapilir" belgesi guncellendi. (Baris Cicek)
> -"GNOME 2.8 Surum notlari" belgesi eklendi. (Baris Cicek)
> -"Diger Ceviri Gruplari" belgesi yenilendi. (Baris Metin'in sayfasindaki veriler
> kullanildi.)
> -"Arkadasina tavsiye et" formundaki eksiklik giderildi.
> - Haberler bolumu eklendi. (simdilik statik)
>
> Eksikler:
>
> - Gnome Programlari sayfasi yok.
> - Ekran goruntuleri sayfasi eksik.
>
> Simdiye kadar gonderilen ekran goruntulerine arti olarak her programin ekran
> goruntusu elimizde olmali, biraz da cafcafli olmali. Onur?
Sinav donemiydi gonderemedim. asap yolluyorum. hatta video yolluyorum =)

> Gnome 3 aylik toplantilarinin vakti geldi. Toplanalim mi? Durun bi
> organizatorumuze soralim. Onur?
Dedigim, ve Erhan'in bildigi gibi, okulla ugrasiyordum -derece yapma
calismalari =P- pek ilgilenemedim. Aklimda yeni iki uc mekan var, yine
katilan herkesin "mutlu" olabilecegi ;).
20-30'undan biraz  daha once yapsak da yilbasi karmasasi olmasa? Cunku
benim istanbul disinda olma durumum da olacak. Enver, kacinda
doneceksin?

Iyi calismalar =)