Re: Gnome 2.6

Tamer Sezgin devam edecegini soylemisti, sonra siz 'Ben zaten cogunu
yaptim' diyince sanirim birakti. Bence siz devam edin, cunku kaybedecek
zaman kalmadi. Eger Tamer Sezgin devam ediyorum diye cevap atarsa siz
cevirinizi ona iletirsiniz. Nihayetinde 2 gun icinde cevap verdi verdi,
yoksa gnome 2.6 icin yetismeyecek. Sonrasi icin daha detayli
konusabiliriz.

Baris.