Gnome 2.6

Arkadaslar gnome 2.6'nin cikmasi icin bir hafta kadar sure kaldi
biliyorsunuz. Sanirim bu hafta sonu CVS'e yollayacagimiz seyler gnome
2.6 icinde bulunacak son ceviriler olacak.

Dolayisiyla artik yavas yavas cevirileri bitirsek cok iyi olacak.
Cevirisini bekledigimiz arkaslari da fisleyeyim bu arada, mesur bu laf
bu gunlerde:

Ercin Eker - gnome-applets
Davut Topcan - gnomemeeting
Omer Fadil Usta - libgtop (?) sanirim omer fadil usta artik Gnome
cevirisi yapmiyor, bu paketi ben cevireyim.
Gurkan Aslan - gconf
Islail Aslan - libgnome
Burcin Donmez - gucharmap
Burcin Donmez - gnopermicus
Burcin Donmez - gok (2 cevirilmemis satir var, string freeze sonrasi
sanirim)

ve Sami Onur Zaim'in cevirileri var. Oncelikle Sami'nin cevap vermesini
isteyecegim bu mektubu aliyorsa. Nerede ne yapiyor, devam ediyor mu bir
sekilde bildirirse cok iyi olacak. Eger yarina kadar cevap gelmezse onun
cevirilerini de paylasmak zorunda kalacagiz.

Bir hafta sonra 99% cevirilmis bir linux arayuzu gormek icin herkesi
calismaya cagiriyorum.

Bu arada dip not, cevirilerinizi artik CVS icin Gorkem'e
gonderebileceginiz gibi bana da gonderebilirsiniz. Gorkem'in is yukunu
hafifletmek adina, bana yollarsaniz daha iyi olur hatta.

--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php