Re: Gnome 2.6

Biraz yogunluktan dolayi cevirimin geciktigini biliyorum ama zaten cok
birsey kalmadi, biliyorsunuz sifirdan duzenliyorum... Bu haftasonu
elinizde olacak...

Herkese saygilarimla

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager
Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

This is a digitally signed message part