Re: Yerellestirici Grubu Olarak yeniden toplansak?

Selam,

> Zamanına göre değişir, ağustos ortalarında İstanbul'a gelmeyi
> düşünüyorum, denk gelirse neden olmasın :)

Benim aklimda Istanbul'da yapmak (Gorkem'in sorusuna iliskin) ve zaten
Agustos'un ortalarinda yapmak gibi bir fikir vardi. Herkesin haberinin
olmasiyla beraber anca toparlaniriz diye dusunuyorum. Apar topar birsey
yapmaya kalkarsak kimleri bulabilecegimizi de bilemiyorum.

Alternatif fikirleri olan?
--
Gurkan ASLAN
Software Developer - Parkyeri A.S.