Yerellestirici Grubu Olarak yeniden toplansak?

Merhaba arkadaslar,

Yazin da verdigi etkiyle sanirim hepimizin uzerinde bir rehave olsa
gerek ki, hepimizin calismalari (basta ben olmak uzere) oldukca
agirlasmis durumda. Gnome 2.6 partisinde oldugu gibi yeniden bir araya
gelsek, hem sohbet edip - eglensek, hem de yerellestirme gidisatiyla
ilgili de konusmus olsak nasil olur?

Hepimizin kanini isindiracak bir eylem oldugunu dusundugum icin bu
oneriyi getiriyorum. Zira biraraya geldigimizde yerellestirme
organizasyonunun gidisati uzerine de sohbet edebilirsek, herkesin
gonullu olarak emek doktugu bu organizasyonun belki biraz daha iyi
hareket etmesini saglayacak fikirler de uretebiliriz.

Sevgiler.

--
Gurkan ASLAN
Software Developer - Parkyeri A.S.