Re: turk status sayfasi

> Merhaba
>
> Bu konuda benim tek dileğim, Adem'in hazırladıkları ile uyumlu gitmek
> (http://ademalp.host.sk/kde) olabilir. Bu sayede, örneğin
> trceviri.sourceforge.net gibi bir adrese girildiği zaman soldaki menüden
> GNOME/KDE seçilebilir, istenen bir yerelleştirme bağlantısına kolayca
> ulaşılabilir.
Ileride yapmak mumkun, adresi adem alp'e 'de mail atip gosterdim, hatta
ayni sistemi cok kolaylikla kde'yede uygulayabiliriz, ama sanirim adem
alp oraya zaten bir seyler yapmis.

> Enver: Sizin grubun çalışanlarının bu sayfaya girip dosyalara atama
> yapmasını sağlayabilir misin? İndisi doldurmaya başlayalım.

Guncel bir liste olusturursak kesinlikle takibi cok daha kolay olacaktir
cevirilerin. Ben son bir aylik donemdeki gorev alanlari listeye
ekliyorum. Bu arada listeye bakip, adi yazili olmayan paket
ceviricilerde, bana module adlari ile mail atarlarsa ekleyebilirim.

Baris.