Re: turk status sayfasi

Baris Cicek wrote:

>Asagida module'leri takip icin liste var. Biraz tanidik gelecek :) Ancak
>sanirim artik gtp'nin sayfasina bakmaya gerek yok en azindan turkce
>icin. Goruslerini bekliyorum. Umarim bir an once module'lerin hepsine
>sorumlu ekletebiliriz. Eger sayfadan hosnut olursaniz, maintainer
>secelim en kisa zamanda. Sanirim kimleri sececegimizde az cok belli...
>
>http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php
>
>Baris.

Merhaba

Bu konuda benim tek dileğim, Adem'in hazırladıkları ile uyumlu gitmek
(http://ademalp.host.sk/kde) olabilir. Bu sayede, örneğin
trceviri.sourceforge.net gibi bir adrese girildiği zaman soldaki menüden
GNOME/KDE seçilebilir, istenen bir yerelleştirme bağlantısına kolayca
ulaşılabilir.

Enver: Sizin grubun çalışanlarının bu sayfaya girip dosyalara atama
yapmasını sağlayabilir misin? İndisi doldurmaya başlayalım.

İyi çalışmalar
Görkem