[Fwd: [dernek] Eleman =?utf-8?b?YXJhbsSxeW9yXQ==?=

Merhaba

Açık iş imkanı olduğu için genel olarak ilgilenenler olabileceği
düşüncesiyle bu iki listeye de iletiyorum.

İyi çalışmalar
Görkem

Merhaba

Aşağıdaki özelliklere sahip iki kişi aranıyor. Çalışma yeri İstanbul'un
avrupa yakası.

1. Linux sistem yöneticisi - cihazların yönetiminden sorumlu olacak (1 kişi)
2. HTML yazarı - programcılık bilgisi istenmiyor (1 kişi)

Her iki pozisyon da tam zamanlı.

Detaylarla ilgilenenler bana CV'leriyle başvurabilir mi?

İyi çalışmalar
Görkem