Re: anjuta cevirisi

Enver ALTIN yazmış:

>Merhaba,

>Ben üzerindeyim, Ali'nin çevirileri inceledikten sonra baştan yapma
>kararı aldım, 40% gibi bir aşamaya geldi.
>
>        Docking window için: Birleşen pencere
>        Dock: Birleştir
>        Undock: Ayır
>
>kullandım.

Merhaba

Bu kararlarınızı mutlaka liste ile paylaşın, lütfen kendi kendinize
karar almayın. Eğer yeni bir dosya üzerinde çalışmak istiyorsanız,

1. Önce dosyanın ne durumda olduğunu görün.
2. Eğer başkası çalışıyorsa önce bu kişi ile (dosyanın tek sorumlusu)
bağlantıya geçin.
3. Fikir birliğine varmışsanız listeyi de bilgilendirin.

Enver, mutlaka Cumartesi günü yapacağın çalışma öncesinde liste
arşivlerini gözden geçir. Son 2 ayda güncellenmiş dosyaları başkasına
atamayalım. Bunlar birisi üzerindedir, önce liste ile konuşulması gerekir.

İyi çalışmalar
Görkem