Re: Ozgur yazilim calismalarina FrontSITE destegi (i18n Session #1)

Merhaba

Bu e-postayı bilgi amaçlı yazıyorum.

GNOME yerelleştirme çalışmaları aktif bir şekilde gnome-turk@gnome.org
listesinde devam ediyor. Bu organizasyonu düzenleyen/götüren Fatih ve
ben de çalışmaların başındayız
(http://developer.gnome.org/projects/gtp/teams.html). Henüz ölmedik,
Allah'a şükür.  :-)

Bu noktada, aşağıdaki e-postanın aktarması olası bazı yanlış
anlaşılmaları düzeltmek istiyorum.

1. Proje etkindir ve sorumluları bellidir.
2. Enver Altın'ın GNOME yerelleştirme projesinde gizli ya da açık bir
sorumluluğu yoktur.
3. Enver Altın'ın çeviri dosyalarını GNOME'a doğrudan gönderme gibi bir
hakkı da yoktur.
4. Bu çalışmada yer alan arkadaşların çeviri çalışmalarının, kalite
eksikliği, cümle düşüklüğü, kelimelerin yanlış yerde kullanılması,
terim, gramer ve dil hataları vb gibi nedenlerle tarafımdan reddedilmesi
durumunda bu sorumluluk GNOME-Turk ve/veya Görkem Çetin/Fatih Demir ile
bağdaştırılamaz.

Yerelleştirme için belirli bir prosedür listede her zaman işliyor. Bu
prosedürün maddelerini ortaya koyup (ki zaten tanımlı) yürümesinden de
yukarıdaki iki kişi sorumludur. Bundan dolayı, GNOME yerelleştirme
çalışmalarıyla ilgilenmek isteyen olursa niyetini içeren e-postasını
gnome-turk@gnome.org listesine ve/veya projenin başındaki kişilere
göndermelidir. Bu arada, çok istesek bile herkesi kabul edemiyoruz.
Dördüncü maddede belirttiğim nedenlerden dolayı şimdiye kadar tüm GNOME
yerelleştirme projesi boyunca toplasanız 10 kişi çalışmamıştır.

Bu konuda 'herhangi' bir üçüncü kişinin yaptığı çalışmaların, takip
edemediğim içeriği konusunda hiç bir sorumluluğu kabul etmiyorum. Ne
yazık ki asgari kalite ancak böyle tutturuluyor. Aşırı titizliğim için
şimdiden özür dilerim.

İyi çalışmalar
Görkem

Enver ALTIN yazmış: