RE: sozluk

Selamlar;

On Sat, 2004-02-07 at 11:32 +0200, Turgut Yazlak wrote:
> barıs bey
>
> host olayi icin bir onerim var. size 100 mb bir yer vereyim. subdomain vereyim (gercek.biz altinda) ve bir ftp accountu
> yerimiz belli olana kadar burayi kullanın . sayet kabul ederseniz subdomain icin bir isimde bildirin . (linux.gercek.biz veya gnome.gercek.biz) gibi .

Simdilik host ihtiyacimiz yok gibi goruluyor.

> yok sadece sozlugu yuklesen yeter dersenizde genede bir subdomain icin isim destegine ihtiyacım var.
Bu sozluk biraz farkli calisiyor. Apache veya IIS uzerinden ulasmak
saniyorum bumkun degil. Yani sozluk icin bir subdomin'e pek ihtiyac yok.
Sadece ip, yada gercek.biz kullanilabilir. Ancak calistirmaniz icin
JavaVM yuklu olmasi gerekiyor makinenizde. Programin kendisi bir sunucu
olusturuyor.

Ben sozlukleri inceledim. Gercekten kullanisli oldugunu dusunuyorum bu
sozlugun. Gnome-Tr sozlugu gnome-glossary. Ben zaten o sozlugu gozden
gecirmistim, malumunuz. En son cevirilmis hali ile yeni bir sozluk
dbase'i olusturup Turgut host edebilirse ona yollayacagim.

Baris.

--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php