hinting

Merhaba;

Oncelikle herkesin bayrami mubarek olsun.

Ceviri yaparkent hinting kelimesinin cevirisinde tereddutte kaldim. Daha
once yapilmis bir tercumesini bulamadim.

Hinting, truetype fontlar icin kucuk boyutlarda gorunumunun daha iyi
olmasi icin kullanilan, font icin tuyolarin eklenmesi gibi bir teknik.

Bunun icin ya ingilizce hic degistirmedenen Hinting 'i kullanmak yerine
'Klavuzlu' gibi bir seyi kullanmayi dusunuyorum.

Baska bir fikri olan var mi? Ya da ne kullaniliyor hinting icin daha
once karsilasmis olan var mi?

Baris.
--
Gnome-Turk