Re: Bulusma #2

Merhaba,

Gunduz saati yapabiliriz (tabi gunduz derken 14.00-15.00 dusundugumuzu
dusunuyorum :)).
Baris katilamiyor, Enver katilamiyor. Katilmak isteyen bir arkadas
mail atti, sanirim katilir o da. Kesin sayiyi cuma gunune kadar
kesinlestirirsek ben ortami ayarlarim. Ayrica eger oglen olacaksa
rezervasyona gerek kalmaz =). Buarada dogatepe yapalim mi o zaman
tekrar?

Iyi calismalar.