Re: Bulusma #2

Merhabalar...

Quoting Onur Can CAKMAK <onur cakmak gmail com>:

> 5-6 kisiyle kalmayacak degil mi? =).
> Baska katilan yok mu? Buarada, ben okuldan ve siniftan 1-2 potansiyel
> "genc penguen" getirmeyi dusunuyorum, merak ediyorlar =).
>
> Baska katilacak yok mu?

Katilimci sayimizi kesinleyelim. orada 3 kisi toplaniyor olmayalim.
Bir de toplantiyi cumartesi gunduz saatlerinde yapma ihtimalimiz nedir?

Toplantiya diger liste sakinleride katilabilse guzel olur. Cunku gerek Baris
Cicek
'in onerdigi fikirler, gerekse toplanti esnasinda olusacak fikirlerin hayata
gecebilmesi icin hem genel bir fikir birligi saglanmis olur, hem de bunlari
hayata gecirme konusunda gerekli olan isgucu ve isbolumu yapilabilir.

iyi calismalar,
Erhan Ekici