Fwd: Bulusma

Listeye reply etmemisim yanlislikla.. Iletiyorum

---------- Forwarded message ----------
From: Onur Can CAKMAK <onur cakmak gmail com>
Date: Fri, 27 Aug 2004 19:02:57 +0300
Subject: Re: Bulusma
To: Görkem Çetin <gorkem bahcesehir edu tr>

Bogaz manzarali, benim favori ortamlarimdan biri, her gelenin
begeneceginden eminim neredeyse =).

"Ne yenir ne icilir" konusunda.. Hersey yenir balik dahil.. Yemek
istiyor muyuz bilmiyorum ama super tavuk yemekleri vardir mesela =).
Icecek olarak da hersey var..
Ama tatlilari superrrr yemek yenmese de tatli oneririm siddetle :P

Iyi calismalar
On Sat, 28 Aug 2004 03:05:36 +0300, Görkem Çetin

--
Onur Can CAKMAK

--
Onur Can CAKMAK