Bulusma & Organizasyon

Herkese merhabalar,

Tatildeydim, bu surec icerisinde maillerimle pek ilgilenemedim. En son
hazir yaz da bitiyorken bir araya gelelim gibi birseyler konusmustuk ve
hatirlarsaniz bu ayin 21'sine denk gelen Cumartesi bulusmayi uygun
bulmustuk en son, bu konuda bir degisiklik yoksa eger, Cumartesi gunu icin
beraberce kararlastiracagimiz bir yerde bulusalim. Yalniz benim onerim
Gnome partisi icin bulustugumuz yerde degil, baska bir yerde yapmaktan
yana... Sizler ne dersiniz, fikirlerde ne gibi degisiklikler oldu??

Herkese Sevgiler

Gurkan ASLAN