Re: [Fwd: Announcing the GNOME 2.6.0 Desktop & Developer Platform]

On Thu, 2004-04-01 at 23:19 +0300, Enver ALTIN wrote:

> Listeleri okuyanların da anlayabilmesi için vakti olan bir arkadaşın
> çevirmesi iyi olur diye düşünmüştüm. Basına duyurmak gibi bir derdim
> yoktu :) Duyuralım derseniz, OK, bence iyi olur tabii ama kaç kişinin
> umurunda ki?

Nasil yani kac kisinin umurunda? Manset yapsinlar diye yollamicaz tabi.
Ama mesela PCnet, Chip felan gibi bilgisayar dergileri, sonra
gazetelerin bilisim ile alakali koselerinde, yazi yazanlar okusun, ve
yer versin diye yapacagiz. Kac kisinin umurunda kismini pek anlamadim.

Baris.
--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php