From: gnome-turk-admin@gnome.org [mailto:gnome-turk-admin@gnome.org] On
Behalf Of Görkem Çetin
Sent: Wednesday, September 10, 2003 5:46 PM
To: gnome-turk@gnome.org
Subject: Epiphany / kelimeler

Merhaba

Öyle zor kelimeler ki :(

> 1)Gatekeeper
> 2)Docklet
> 3)Codec
> 4)Druid

Codec yerine Kodlama, Druid yerine Sihirbaz kullanabilirsin. Bunun
dışındaki kelimeler için öneri getiremiyorum.

> Şimdilik bu kadar.. birde epiphany cevirisindeki hatalar nelerdir
> onlari ogrenebilirmiyim acaba.. herkese iyi calismalar.. boyle devam
> edersek sanirim Turkce bir gnomemumuz olucak... Saygilar..

Epiphany'ye detaylı olarak bakmam lazım. GNOME 2.4'ün çıktığı
söyleniyor,
ancak kurup anlayabilirim. Epiphany çevirilerinde son durum şöyle:

# msgfmt -v -c tr.po
397 çevrilmiş ileti, 268 belirsiz çeviri, 15 çevrilmemiş ileti.

Özellikle belirsiz çeviriler arasında çok kolayları var.

Bu arada çok kısa zamanda 2.4.1 çıkar, çevirilerin güncellenmesi için.
Bu
nedenle çalışmalara hiç ara vermeden devam edelim derim.

İyi çalışmalar
Görkem