Re: Durum (yardım ricası)

Merhaba,

Yeni dosyalar cevirmek icin hazirim. Ama su anda kimin neyi cevirdigini
bilmedigim icin beklemedeyim. Gorkem eger bana bi kac dosya ismi
yollayabilirsen hemen tercumelere baslayacagim.

Iyi calismalar,

Burcin

Not: Umarim zenity cevirisinde fazla hata yapmamisimdir. Yaptigin
duzeltmeleri bana yollayabilirsen sevinirim.