Re: GNOME i18n: Gönüllüler?

Selam ,

Daha once zenity ile gcalctool'u cevirmistim saniyorum onlarda fazla bi
yenilik yok (hatta hic yok). gok ile gnopericus cevirilerine
baslamistim ama ne oldugunu hic sormayin is guc kaldilar oyle.
Tekrardan baslayabilirim ama biraz yavas olabilir. Su an donem ortasi
ve islerim cok yogun. Ama elimden geleni yapmaya calisirim.

iyi calismalar
burcin