Re: StickyNotes cevirisi

Tamer Sezgin writes:

> Merhaba Gorkem,
> RedHat 9.0 üzerinde GNOME 2.4'u kurdum, gtranslator
> programini yukledimi, bir iki deneme yaptim, sorun
> görünmüyor... Sanirim ilk cevirimi yapmaya hazirim.
>
> Ancak, tam olarak hangi programin cevirisi ile kimin
> ugrastigini, hangileri ile su anda ilgilenen
> olmadigini gosteren bir liste ya da belge bulamadim...
>
> Denemeler icin, StickyNotes uygulamasini kullandim, bu
> uygulamanin cevirisini tamamlayayim mi, yoksa
> onerecegin baska bir program var mi?
>
> Ya da, yukarida bahsettigim tarzda, kimin neyle
> ugrastigini gorebilecegimiz bir yer var mi?

> [...]

Merhaba

Halen kimin hangi dosya ile ilgilendigini tutmak icin bir dosya/web sayfasi
vb kullanmiyoruz, cunku

 - GNOME i18n projesi KDE'ye gore nispeten yavas ilerliyor.
 - Kisilerin ilgisi cabuk dagiliyor.
 - Bir kisi farkli zaman dilimlerinde farkli dosyalari talep edebiliyor.
 - "Surumden kazaniyoruz", yani dosyalarin yerellestiricilere aktarilmasi
hizli oluyor. Cevabi da yine aksilik cikmazsa hizli aliyoruz.

Halen GNOME 2.4/2.6 icin benim disimda ceviri yapan yok. Ben de cevirileri
genellikle aksam saatlerinde yaptigim icin 2 saat sonra (02:00 sulari) web
guncellenmis oluyor. Dolayisiyla benim disimda "bir" kisinin ceviri alip
uzerinde calismaya baslamasi su an icin bir sorun yaratmiyor.

Arada bir "furyaya" giriyoruz; bir baska deyisle uzun bir ceviri boslugunun
arkasindan herkesin meraki depresiyor, tekrar klavye basina gecme istegi
doguyor. Bu gibi durumlarda mutlaka liste ile koordineli bir sekilde
calisilmasi gerekiyor. Ben de kimin hangi dosyayi aldigini tutuyorum.

Ama, tekrar etmek gerekirse, su anda (GNOME 2.4/2.6 dosyalariyla) calisma
yapan yok. Dolayisiyla

http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.6/tr/index.html

adresindeki istedigin bir dosyaya talip olabilirsin. StickyNotes da buna
dahildir.

Kolay gelsin
Gorkem