StickyNotes cevirisi

Merhaba Gorkem,
RedHat 9.0 üzerinde GNOME 2.4'u kurdum, gtranslator
programini yukledimi, bir iki deneme yaptim, sorun
görünmüyor...
Sanirim ilk cevirimi yapmaya hazirim.

Ancak, tam olarak hangi programin cevirisi ile kimin
ugrastigini, hangileri ile su anda ilgilenen
olmadigini gosteren bir liste ya da belge bulamadim...

Denemeler icin, StickyNotes uygulamasini kullandim, bu
uygulamanin cevirisini tamamlayayim mi, yoksa
onerecegin baska bir program var mi?

Ya da, yukarida bahsettigim tarzda, kimin neyle
ugrastigini gorebilecegimiz bir yer var mi?

Tesekkurler,

Tamer Sezgin