Re: Çevirilerde dikkat edilmesi gerekennoktalar...

[- Double posting liste + sahsi ePosta adresime...]

Ufakca bir GNOME ortaminda gtranslator adli bir program var
(www.gtranslator.org adresinde iste), CVS'de aktifce gelistiriliyor,
calisiyor ve bayagica da ise yarar türden diye yazsan da yeter. Sirf
ismin ortaya atilmasi ve birazcik o yönden de baglar kurulmasi icin -
tercüme dünyasi KBabel'den ibarettir (mesela: OmegaT) :-)