Re: [Fwd: 2.2 schedule slipping a week]

Selamlar

Cevirisini tamamladigim fakat yollamaya firsat bulamadigim birkac gnome cevirisi mevcut bunlari bugun yarin yollayacagim. Ceviri isine gelince 31 ocakta benim sinavlar bitiyor ve 15 gunluk subat tatilim basliyor gorkem seninle soyle guzel bir calisma yapmayi ozledim dogrusu.

Daha onceden gelistirmesini surdurdugum TurkScript isimli tr karakter sorunlarini duzelten yamasetinin yeni bir surumunu cikarttim 3.3 bu surumde vector linux ve bircok farkli dagitim icin artik f q konsol icin sorun olmaktan cikti. Su siralar mandrake 9.1 tr sorunu ile ugrasiyorum. 10 dk once onuda cozdum en kisa surede pabloya iletecegim.

__USTA__

omer_fad@hotmail.com
icq# 10254358
See You Later