[Fwd: Re: Re: 4 po ekte]

Iletmeye belki degebilir diye iletiyorum :-)

-----Forwarded Message-----
From: Görkem Çetin <gorkem@gelecek.com.tr>
To: barbaros@ekolojikpolitika.org, ekolojik2@mail.ekolojikpolitika.org <ekolojik2@mx2.turkticaret.net>, kabalak@gtranslator.org <kabalak@gtranslator.org>
Subject: Re: Re: 4 po ekte
Date: 03 Feb 2003 13:51:54 +0000

Pts 03 Şub 2003 11:28 tarihinde, ekolojik2@mx2.turkticaret.net şunları
yazmıştı:
> Oha,
>
>  rahatsiz edici hangi köseleri kalmis ki daha?=

> ya ben kbabel'de kaydederken bazilarinda "bilmemne satirinda \n ayni yerde >
degil su bu" gibi bi olumcul hata veriyo, halledemiyorum.belki ondandir.
> (ups, barbha hasn't upgraded to gtranslator yet!):P

Mesela, aşağıdaki satır geçersizdir.

msgid "adljdalksdj lkjasdlkajsdlkjaslkj askld"
"lasdkjlaksdjlaksdjlaskdlkdasklasdj"
"asdlkjasdklasdkldaskldaskjlasdkjlasdkjl \n"

msgstr "alsdkjaskldjsadjklasdkjlsdakjasdkj"
"asldkjasdjklsajksdaksdajkaksdjdasjkl"
"asldkjasdjklsajksdaksdajkaksdjdasjkl"

Çünkü msgid'de en son satırda \n vardır, ancak msgstr'de yoktur. Aynı şekilde
son satırda yapılan bu kontrol ilk satırda da yapılır. Bunları temizlemek
gerekiyor.

Kolay gelsin,
Görkem