Re: Alt cizgi nerde nasil...?

Merhaba,

On Tue, 2003-08-26 at 12:00, Belfagor wrote:
> Merhaba, alt cizigilerin oldugu yerlerde ne tur islemler yapabiliriz?
> Mesela, hesap makinesinin ceviri dosyasinda "Gr-dian" yaziyordu bende
> "Gr_adyan" diye çevirdim... bu dogrumu? Yada baska bir kullanim sekli
> varmi? Tesekkurler..
> Sedat Mavuzer

Gtk+ için alt çizgi işaretleri, klavye kısayollarıdır. Örneğin menüler
için:

	_File
	_Edit

biçiminde olursa, Alt+F ile File menüsünü, Alt+E ile Edit menüsünü
açabilirsiniz. Çevirilerde aynı klavye kısayolunu birkaç ayrı çeviriye
eklememeye dikkat etmeliyiz. Yani:

	_Dosya
	_Düzen

yanlış olacaktır. (Her ikisi de Alt+D).

-HTH
--
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com

The [Ford Foundation] is a large body of money completely surrounded by
people who want some.
		-- Dwight MacDonald