Biraz yardım

Merhaba, gcalctool un çevirisini yapıyorumda bitti sayılır
fakat hata çevirilerinde biraz takıldım...
"*** B = %d ILLEGAL IN CALL TO MPCHK.\n"
"PERHAPS NOT SET BEFORE CALL TO AN MP ROUTINE ***\n"  mesela burda... MPCHK
hata üreten bir sabitmi yoksa bir terimmi.. 'MPCHKYE ÇAĞRIDA'  diyemi
çevirmem gerekiyor....birde bunlar var..
pek fazla hesap makinası kullanmadığımdan biraz
yabancı geldilerde...
-Double-declining depreciation
-Periodic payment
-Reciprocal
-Set accuracy from 0 to 9 numeric places
-accuracy
-Operand stack error
bunların anlamları ne olabilir... bide şu anda linux kurulu
diskimle ilgili bir sorunum var ve geçici olarak win kulalnıyorum.. word
ü kullanıyorum dosyayı düzenlemek için.. UTF-8 desteği ile
tabiikii... bi sorun çıkarmı? saygılar..

--
COMPUTERBILD 15/03: Premium-e-mail-Dienste im Test
1. GMX TopMail - Platz 1 und Testsieger!