Mandrakeye Cevirmen Araniyor.

Selamlar Arkadaslar

Mandrakenin cevirilerini bitirdik bitirecegiz sayilir.
Son birkac dosyaya el atmak isteyen varmi diye soracaktim ?

DrakX      Tam Tutmayan Ceviri : 78 metin      Cevrilmemis : 208 metin
YUZDE : 90% TAMAM
drakfw     Tam Tutmayan Ceviri : 0 metin       Cevrilmemis : 3 metin
YUZDE : 99% TAMAM
gtk+mdk  Tam Tutmayan Ceviri : 0 metin       Cevrilmemis : 6 metin
YUZDE : 93% TAMAM
mdkkdm   Tam Tutmayan Ceviri : 1 metin       Cevrilmemis : 7 metin
YUZDE : 85% TAMAM
rpmdrake Tam Tutmayan Ceviri : 1 metin        Cevrilmemis : 57 metin
YUZDE : 85% TAMAM
urpmi      Tam Tutmayan Ceviri : 0 metin        Cevrilmemis : 48 metin
YUZDE : 84% TAMAM
userdrake Tam Tutmayan Ceviri : 1 metin        Cevrilmemis : 15 metin
YUZDE : 85% TAMAM

Evet arkadaslar gordugunuz gibi dosyalarda cok az cevirilecek metin var.
Isteyen arkadaslara istedikleri dosyayi yollayacagim. su anda ceviri
oranimiz %92.
Sizlerden birkac arkadas yardim ederse mandrakeyi %100 turkce yapacagiz.
Siz bu dosyalarla ugrasirken bende menu messages dosyasini cevirecegim.
Birde Xmms yeni surum cikartmis onunla ilgilenecegim.

Evet Elleri gormek istiyorum !!!! Dosya isteyenler istedikleri dosyanin
ismini bana e postalasinlar.

Not: Bu arada TurkScript in 3.4.5 numarali surumunu siteye koydum. baslari
tr karakter sorunu
ile dertte olan arkadaslarin kesinlikle kullanmasi gerekiyor.
http://usta.linux34.com adresinden
indirebilirsiniz.

Sayg?lar?mla
Ömer Fad?l USTA
MandrakeSoft i18n Koordinatörü

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.