ilginç bi msj-tantra

tantra

Hayat böyle işte...

Bu mesajı okumak için 2 dakikanı harca
Bu Tantra'yı oku
Arkadaşım, karısının komodininin çekmecesini açtı ve
pelur kağıda sarılı bir paketi aldı:
"Bu- dedi- sıradan bir paket değil, bu
bir iççamaşırı."
Paketi açtı ve yumuşacık ipekle dantele baktı.
"New York'a ilk gittiğimizde almıştı, 8-9 yıl önce.Hiç

giymedi.
Onu özel bir güne saklıyordu". "Sanırım bu en uygun
zaman."
Yatağa yaklaştı ve iççamaşırını cenaze
levazımatçısına
götüreceği diğer eşyaların yanına koydu.
Karısı ölmüştü.
Bana dönüp dedi ki: "Hiç birşeyi özel bir gün için
saklama.
Yaşadığın hergün özel bir gündür."
Hala o sözlerini hatırlarım: Hayatımı değiştirdiler.
Artık daha çok okuyor ve daha az temizlik yapıyorum.
Terasıma çıkıp, bahçedeki otlara aldırmadan, manzarayı

seyrediyorum.
Ailemle ve arkadaşlarımla daha çok vakit geçiriyorum
ve daha az çalışıyorum.
Hayatın, zevk alınması gereken deneyimler bütünü
olması gerektiğini anladım.
Artık hiçbirşeyi saklamıyorum.
Kristal bardaklarımı hergün kullanıyorum.
Markete alışverişe giderken, canım istiyorsa eğer ve
öyle karar verdiysem,en yeni ceketimi giyiyorum.
Artık en iyi kokumu özel davetler için
saklamıyorum,istediğim an sürüyorum.
"Bir gün..." ve "Bugünlerde birinde.."cümleleri
sözlüğümden yavaş yavaş yok oluyor.
Eğer görmeye, dinlemeye veya yapmaya değiyorsa, onu
hemen şimdi görmek, dinlemek veya yapmak istiyorum.
Arkadaşımın karısı, hepimizin hafife aldığı 'yarın'
burada olamayacağını bilseydi ne yapardı bilmiyorum.
Ailesini ve en yakın dostlarını çağırırdı sanırım.
Belki de, geçmişteki olası bir kavga için özür dilemek

ve barışmak için bazı eski dostlarını arardı.
O çok sevdiği Çin yemeklerini yerdi, diye düşünmek
istiyorum.
Saatlerimin sayılı olduğunu bilseydim, yapmadığım bu
küçük şeyler beni rahatsız ederdi.
"Birgün" nasılsa görürüm dediğim can dostlarımı
göremediğim için rahatsız olurdum. "Bugünlerde bir
gün" yazmayı düşündüğüm bir mektubu yazmadığım için
sıkılırdım.
Kardeşlerime ve çocuklarıma, onları ne kadar çok
sevdiğimi yeterince sık söyleyemediğim için sıkkın ve
üzgün olurdum.
Şimdi geç kalmamaya, yaşamımıza neşe ve kahkaha
katacak birşeyi tehir etmemeye ya da
saklamamaya çalışıyorum.
Ve her gün kendime bunun özel bir gün olduğunu
söylüyorum.
Her gün, her saat, her dakika özel.
Eğer bu mesajı aldıysan, bilki birileri seni seviyor
ve büyük bir olasılıkla senin sevdiğin birileri var.
Eğer bu mesajı gönderemeyecek kadar yoğunsan vekendi
kendine, "nasılsa bir gün yollarım" diyorsan... çok
uzak... hiç ulaşmayabilir.
Bu Tantra Hindistan'dan geldi. İster inan ister
inanma, onu okumak için birkaç dakikanı ayır, olur mu?
İçinde, ruh için yararlı birçok mesaj var.
Bu İYİ ŞANS İÇİN BİR NEPAL TANTRA TOTEM'İ.
Bu Totem Tantra sana "iyi şans" için
gönderildi.
Dünyayı 10 kez dolaştı.

YAŞAM İÇİN ÖNERİLER:
- Kepekli prinçten çok ye.
- İnsanlara beklediklerinden daha çok şey ver ve bunu
zevk alarak yap.
- En sevdiğin şiiiri ezberle.
- Dinlediğin herşeye inanma, sahip olduğun herşeyi
harcama ve istediğin kadar uyuma.
- "Seni seviyorum" dediğinde, cidden söyle.
- Üzgünüm dediğinde, o kişinin gözlerinin içine bak.
- Evlenmeden önce en az 6 ay nişanlı kal.
- İlk bakışta aşka inan.
- Başkalarının düşleriyle asla alay etme.
- Tutkuyla ve derinden sev. Sonradan yara alabilirsin
belki, ama hayatı komple yaşamanın tek yolu budur.
- Anlaşmazlık durumlarında, dürüst ol.
- Kimseyi kırma, hakaret etme.
- İnsanları akrabalarına göre yargılama.
- Yavaş konuş, ama hızlı düşün.
- Biri sana, yanıt vermek istemediğin bir soru
yöneltirse,gülümse ve neden bilmek istediğini sor
- en büyük aşkın ve en büyük başarıların daha büyük
riskleri olduğunu hatırla.
- Anneni ara.
- Biri hapşırdığında, "çok yaşa" de.
- Kaybettiğinde, ders al.
- 3 "S"yi unutma: Kendine Saygı;başkalarına Saygı;
herşeyde Sorumluluk.
- Küçük bir anlaşmazlığın büyük bir arkadaşlığı
bozmasına izin verme.
- Hata yaptığını farkettiğinde, onu hemen düzelt.
- Telefona cevap verirken gülümse. Seni arayan kişi
bunun sesinden anlayacaktır.
- Konuşmaktan, sohbetten hoşlanan bir kadın/erkekle
evlen.
- Yaşlandığınızda, konuşma yeteneğiniz herşeyden daha
önemli olacak.
- Biraz yalnız kal.
- Değişikliklere kucak aç, ama değerlerini yitirme.
- Suskunluğun, bazan, en iyi yanıt olduğunu unutma.
- Daha çok kitap oku, daha az televizyon seyret.
- İyi ve saygın bir hayat sür. İlerde, yaşlandığında
ve geçmişi hatırladığında, birkez daha nasıl zevk
aldığını göreceksin.
- Allah'a güven ama arabanı kilitle.
- Evde sevgi dolu bir atmosfer önemlidir.Huzurlu ve
uyumlu bir ortam yaratmak için elinden geleni yap.
- Sevdiklerinle anlaşmazlığa düştüğünde,o anki duruma
önem ver.
- Geçmişte çok yaşama.
- Satırlar arasını oku.
- Bildiklerini paylaş. Ölümsüzlüğü elde etmenin bir
yoludur.
- Gezegenimize karşı nazik ol.
- Dua et. Duada, ölçülemeyecek bir güç saklıdır.
- Sana sevgi gösterisinde bulunan birini engelleme.
- Başkalarının işine burnunu sokma.
- Onu öperken gözlerini kapatmayan bir kadın/erkeğe
güvenme.
- Yılda birkez hiç gitmediğin bir yere git.
- Çok para kazanıyorsan eğer, hayattayken, başkalarına

yardım et. Bu, şansın sana verebileceğin en büyük
tatmindir.
- Unutma, istediklerini elde edememek, bazen büyük bir

şanstır.
- Bütün kuralları öğren, sonra bazılarına uyma.
- İki insan arasındaki aşkın birbirine
duydukları gereksinimden daha büyük olduğu ilişkinin
en iyi ilişki olduğunu unutma.
- Başarını, onu elde etmek için vazgeçmek zorunda
kaldığın şeylere bağlantılı olarak değerlendir.
Bu mesajı saklama.
TANTRA TOTEM 96 saat içinde elinden çıkmalı. Bu mesajı

en az 5 kişiye gönder ve 4 gün içinde yaşamını gözle.
Hoş bir sürpriz yaşayacaksın. Böyle şeylere inanmasan
da, gerçek bu.
- 0-4 kişiye gönderirsen yaşamında az değişilik
olacak.
- 5-9 kişiye gönderirsen hayatın istediğin doğrultuda
düzelecek.
- 9-14 kişiye gönderirsen: üç hafta içinde en az 5
sürpriz yaşayacaksın.
- 15- ya da fazla kişiye gönderirsen hayatın kökten
değişecek ve düşlediğin herşey şekillenmeye
başlayacak.